Monday 1 July 2013

Kind of Revolution...


"Nadzieja jest moją drogą, zwycięstwo moim przeznaczeniem"
'Hope is my way, victory is my destiny'







Witajcie, witajcie!!! :D

Mam na imię Ania, we wrześniu pójdę do liceum. Mieszkam w przeuroczym mieście - Gdyni. Interesuję się modą, fotografią, kocham podróże, książki oraz piłkę nożną.

Jak widzicie, jestem tutaj nowa, chociaż tak naprawdę jest to moje CZWARTE podejście do prowadzenia bloga. Gdy wydawało się, że trzeci z nich się powiedzie, wystąpiły problemy graficzne. 

Podobno do trzech razy sztuka. jednak od pewnego czasu to liczba (cyfra?) 4 przynosi mi szczęście. Zaczęło się to od tego, że moja ukochona reprezentacja Hiszpanii z Ikerem Casillasem na czele pokonała Włochów 4:0 w finale Euro 2012. Dzisiaj, w 1. rocznicę tego wydarzenia, rozpoczynam pracę nad nowym, czwartym już blogiem. 

Na dobry początek życzę Wam miłych, cudownych, niezapomnianych, SZALONYCH wakacji!!!
Trzymajcie za mnie i za ten blog kciuki ;)




Hi!

My name is Ania. I live in beautiful city - Gdynia, Poland. I'm interested in fashion and photography, I love travelling, reading books and football.

As you can see, I am new here. To be honest, this is my 4th blog. The 3rd one seemed to be going in the right direction but there were some technical problems. 

Recently, '4' is one of my 'lucky numbers'. It all started exactly 1 year ago, on 1st July, when Spain beat Italy 4:0 in the final of European Cup 2012. Now, I hope that i will be able to write this blog for a long time ;)

I wish you amazing, fantastic and CRAZY holidays!!!
Please, cross your fingers for me and my blog ;)




wearing:
- kurtka/leather jacket: Makro (- zł)
- koszulka/T-shirt: C&A (- zł)
- rurki/tube jeans: New Yorker (- zł)
- trampki/sneakers: Boot Square (19.90zł)
- torba/bag: house/cropp town (- zł)

No comments:

Post a Comment

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews