Saturday 14 September 2013

From Dreams To Reality.


"Miliony ludzi nie spełniło swoich marzeń tylko dlatego, że uważali je za nierealne..."
'Millions of people didn't make their dreams come true only because they didn't believe it is possible...'


Rzadko coś mnie wybitnie zainteresuje, ale gdy już się tak stanie, to mam kompletnego bzika na danym punkcie. Podczas oglądania Mundialu 2010, który miał miejsce w RPA, od pierwszego wejrzenia zakochałam się w Reprezentacji Hiszpanii. To pociągnęło za sobą ogromne skutki: trwająca nieprzerwanie do dziś fascynacja Ikerem Casillasem (nasilona podczas Euro 2012), uwielbienie dla Realu Madryt i przede wszystkim samego Madrytu (osobnym tematem jest miłość do żyraf!). Jak wiadomo, Wyspy Kanaryjskie należą do Hiszpanii, i chociaż jednak to nie to samo co Półwysep Iberyjski i Madryt (<3), to bardzo zależało mi na wyjeździe. Pomimo, że w samolocie i już na Fuerteventurze cały czas nie docierało do mnie, że znajduję się w tym przecudnym kraju, to jadąc bardzo późnym wieczorem z lotniska do domu, tylko jedno miałam w głowie. Myśl: "O mój Boże, jestem w Hiszpanii, jestem w Hiszpanii!!!". I szeroki od ucha do ucha, nieschodzący ani na moment, uśmiech (a raczej banan) na twarzy. :D

I rarely get extremely interested in something but when it happens I have a total craze on it. While watching World Cup 2010 in football in Republic Of South Africa I immediately fell in love with Spanish team. It had many results: everlasting fascination about Iker Casillas (powered during European Cup 2012 in my country), admiring of Real Madrid, whole Spain and of course City of Madrid (my love to giraffes is an another topic!). As you probably know, The Canary Islands belong to Spain. It isn't exactly Spain on continent but I couldn't wait to go there! When I finally got there, I couldn't believe my eyes. Driving home late in the evening, I had only one thing in my head: 'Oh my God, I'm in Spain, I'm in Spain!!!'. And wide, not going out, smile on my face. :D

ph. Marta Stokowska

white shirt - Lidl :)
shorts - C&A
sandals - no name
bandana - Lokaah

Facebook | Instagram | Ask.fm |

13 comments:

  1. How beautiful, such a wonderful place! What can be better than spend a day on the beach) Oh, I even envious of you a bit)
    Lovely snapshots as well!
    Have a fabulous time!

    ww.svetusvet.com

    ReplyDelete
  2. great!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. super super :) juz chyba bylismy wszedzie w hiszpani poza wlasnie madrytem i moge jak najbardziej polecic kazde miejsce tam, poludnie wschod ibarcelone <3, zachod, majorka i kanary - cudo!

    Kochana moge miec do Ciebie przysluge?

    Czy mozesz kliknac na baner sheinside u mnie na blohu? z gory strasznie Ci dziekuje!

    ReplyDelete
  4. Cool top and bandana!

    http://lefragmentmode.blogspot.fr/

    ReplyDelete
  5. Matko jak ja ci zazdroszcze wyjazdu do Hiszpanii
    Moim marzeniam jest wyjechac do Londynu mam nadzieje ze sie kiedys spelni
    Zapraszam do mnie
    Klaudiaandclauudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. You look like a '50 girl... i like it!
    http://misscarrie79.blogspot.it/
    https://www.facebook.com/pages/Misscarrie79-Fashion-Blog/125226864298074

    ReplyDelete
  7. Super zdjęcia ;D
    www.blue-milly.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. świetna bandamka , pasuję Ci ;)

    ReplyDelete
  9. Jakie ładne widoczki *.* Cudowne zdjęcia, świetny post.

    miałam informować na bierząco po każdym nowym poście jednak wylecialo mi to z głowy. Coś nowego, nowego! Zapraszam. ||
    http://ilikeiting.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Aw congrats on making Spain a reality! It looks beautiful there - fab photos! xo

    ReplyDelete
  11. W przyszłe wakacje koniecznie muszę się tam wybrać! To jest tak cudowne miejsce. Piękne zdjęcia! Zazdroszczę z całego serca tej wycieczki! Pozdrawiam Pola <3

    Zapraszam do swojego świata <3

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews