Monday 16 December 2013

Christmas Is Coming To Town.

 
Hej hej ;)
Nadchodzą święta... Z powodu niesprzyjającej pogody w ostatnim czasie nie mogłam zrobić żadnych sesji zdjęciowych na bloga, dlatego dzisiaj zdecydowałam się pokazać Wam moje małe kuchenne arcydzieło - domek z piernika. Pieczenie go jest u mnie w domu pewną coroczną tradycją. Jak Wam się podoba? ;)
 
Hi there ;)
Christmas is coming... Because of bad weather I was not able to take fashion photos for the blog so I decided to show you my little masterpiece - gingerbread house. Baking it is a kind of every-year tradition in my home. Do you like it? ;)
 
 


13 comments:

  1. Moja siostra robiła ostatnio coś podobnego :)
    Dużo pracy z tym :)

    ReplyDelete
  2. Świetnie ci wyszło :) Ja w zeszłym roku próbowałam zrobić ale strasznie krzywy wyszedł ^^ Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. oo kurcze :D świetnee :D

    ReplyDelete
  4. WOW Nieźle!!

    http://joannok.blogspot.de/2013/12/stay-cool.html

    ReplyDelete
  5. piękny !!! ♥ czy mogłabyś dać przepis?? :)

    galaxyberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. I am super excited for Christmas too! Can't believe you made this house yourself! So adorable!

    Following you! :)

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    ReplyDelete
  7. Genialna chatka ;)
    Nie miałabym tyle cierpliwości, żeby taką zrobić.
    xoxo
    maly-ale-wielki-swiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. fajny, ja tradycyjnie robię pierniczki :)
    obserwuję i zapraszam do siebie
    http://photos-life-hobby.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Śliczny jest, u mnie ie ma takiej tradycji, szkoda!

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews