Wednesday 5 March 2014

March Has Come.


Florence and the Machine - Cosmic Love
 
"Niektórym do szczęścia bra­kuje nap­rawdę je­dynie szczęścia..."
'Some people need only a piece of happiness to reach happiness...'
 

I znowu ta chwila. W miarę zadowolona z efektów sesji na bloga zasiadam do laptopa. No dobra, po krótkiej wojnie lewej i prawej półkuli mózgowej zdjęcia wybrane, następnie lekko zedytowane, aby zaoszczędzić bólu Waszym oczom. Wybór piosenki i cytatu nie jest większym problemem, jednak nagle nadchodzi myśl: "O czym napisać tym razem?". Chociaż wcześniej po głowie krążyły dziesiątki tematów, dziwnym trafem teraz wieje w niej pustkami. Gdy już wybiorę potencjalne zagadnienie, które chciałabym poruszyć, nasuwają się kolejne wątpliwości. Czy ktoś w ogóle będzie chciał przeczytać moje wypociny? A może po prostu obejrzy zdjęcia i kliknie Ctrl+W? Czy temat Was zainteresuje? Czy moje przemyślenia przemówią do Was? Zawsze jest to ryzyko, że weźmiecie mnie za psychopatkę, a przynajmniej w najlepszym wypadku za jakieś dziwadło ;)
I tak oto snując refleksje nad tym, czym się z Wami dzisiaj podzielić, zapisałam kilka dobrych linijek bezsensowną gadką o niczym. Cóż, całe szczęście nie jest to wypracowanie na polski, a Wy mam nadzieję nie odejmiecie mi punktów za odbieganie od tematu ;)
Reasumując, jako że wbrew moim ambicjom nie zawsze mam wenę do wymądrzania się tutaj, a strona merytoryczna pozostawia dzisiaj wiele do życzenia,  tak więc zostawiam Was jedynie z oprawą graficzną. Enjoy! :)
 
 
ph. Marta Stokowska
 


8 comments:

  1. nic nie mów o maturze! błagam:) już nie śpię po nocach!:)

    ReplyDelete
  2. Fajna torebka :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w ostatnim poście? Bardzo mi na tym zależy :)
    Pozdrawiam
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OBSERWACJA = OBSERWACJA :)

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia i super torebka :)

    mint-shirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super zdjęcia, pięknie wyszłaś.
    A w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://zabawajestnajwazniejsza.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. podoba mi się Twoja torba:)

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews