Sunday 8 March 2015

Photography #1: A Foggy Day.

Witajcie kochani! :)
 
Jak zapewne parę razy tutaj wspominałam, moją ogromną pasją jest fotografia. Co prawda jestem totalną amatorką - po kilku latach wyczekiwania, w końcu na ostatnie święta Bożego Narodzenia dostałam wymarzoną lustrzankę pod choinkę. Postanowiłam, że od czasu do czasu będę umieszczać tutaj nie tylko stylizacje, ale również zdjęcia mojego autorstwa :)
 
Zdjęcia, które Wam dzisiaj prezentuję, zostały wykonane podczas jednej z pierwszych większych wypraw z aparatem, jakieś dwa tygodnie temu. Enjoy!
 
 
ph. Anna Jakubek (me)


18 comments:

  1. niesamowite zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  2. Trochę straszne, ale podoba mi się! :)

    ReplyDelete
  3. These photos are so haunting! Beautiful but totally chilling at the same time.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Amazing photos! What a wonderful post!

    www.fashionizein.com

    ReplyDelete
  5. Really cool photography!!
    New post: http://dimplekhadi.blogspot.com/2015/03/celebrating-women-with-born-pretty.html

    ReplyDelete
  6. Kiedy zobaczyłam pierwsze zdjęcie zaniemówiłam! Dziewczyno masz wielki talent,zdjęcie jest no genialne!
    Kolorowe chmury >>>klik<<<

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia prześliczne :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Great Pictures !


    Visit My Blog
    corinnemolly.blogspot.com

    xo
    Molly

    ReplyDelete
  9. Mroczne i klimatyczne

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    ReplyDelete
  10. Ale cudowne zdjęcie ^^

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Great post! Love your blog style
    Spring in Kiev -http://starlingdays.blogspot.com/2015/03/blog-post_16.html

    ReplyDelete

Follow on Bloglovin
Follow on Bloglovin

Lookbook.nu

Total Pageviews